Psychologia motywacji w nauczaniu zdalnym

edukacja 2.0

psychologia motywacji

Istnieją powtarzalne mechanizmy w edukacji, które wpływają na poziom zapamiętywania przyswajanej treści. Mają one związek z emocjami wywołanymi w trakcie interakcji, stopniem pobudzenia czy typem osobowości kursanta. W przypadku nauczania zdalnego tracimy bardzo ważny element – czyli bezpośredni kontakt z odbiorcą. Reakcje jednak bywają przewidywalne, dlatego znając procesy psychologiczne możemy wpływać na przebieg edukacji.

determinanTy

Każdy z tych elementów, stanowi osobny rozdział „Psychologii Motywacji w Nauczaniu Zdalnym”.

Nowe podejście w edukacji 2.0

Współczesna forma nauczania, dostarcza nam ogromnych możliwości. Zanikają ograniczenia miejsca i czasu. Możemy uatrakcyjniać naukę o rozmaite aplikacje, które ułatwiają przyswojenie wiedzy i angażują do samodzielnej pracy. Korzystając z wypracowanych rozwiązań jesteśmy w stanie przekształcić suche informacje w ciekawą i angażującą formę.

12 aplikacji edukacyjnych

Ebook z opisem aplikacji będzie dołączony do zamówienia. Subskrybenci otrzymują spis Aplikacji bezpłatnie.

Budowanie Interakcji

Zarządzanie Nauką

Grywalizacja w Edukacji

workbook

„Psychologia Motywacji w nauczaniu zdalnym”, to przegląd wiedzy wypracowanej przez cenionych Pedagogów i Psychologów.

W pracy cytowani są prekursorzy tych nauk, między innymi: Zygmunt Wiatrowski, Edgar Dale, Philip Zimbardo, Janusz Reykowski czy Abraham Maslow i wielu innych - w tym współczesnych metodyków nauczania.

Workbook uzupełniony jest o interaktywny panel obsługi i przestrzeń na własne przemyślenia i strategie do uzupełnienia na komputerze.

o projekcie

Idea oraz znaczna treść publikacji powstała na bazie pracy magisterskiej obronionej i wyróżnionej w 2017 roku. 2-letnie badanie i rozwijanie zakresu pracy zostało docenione poprzez zaproszenie na studia Doktoranckie. Praca stanowi zarówno zbiór wiedzy pedagogicznej i psychologicznej zebranej przez lata rozwoju tych dziedzin, jak i nowoczesne spojrzenie wypracowane przez współczesnych praktyków nauczania. Znaczna część wiedzy o kształceniu zdalnym, była pozyskiwana z zagranicznych źródeł, gdzie wiedza o tej metodyce nauczania rozwinęła się zdecydowanie szybciej, niż w Polsce. Moda jednak dotarła również do nas, a obecnie możemy nawet mówić o wyjątkowej potrzebie na ten model kształcenia.

Obecnie kursy internetowe stanowią coraz popularniejszą metodę dochodu pasywnego, a webinary są powszechnie stosowaną praktyką marketingową. Trenerzy i Specjaliści wielu dziedzin zauważyli, iż jest to forma łatwo dostępna i budząca większe zaufanie wobec marki, niż dotychczas stosowane sposoby pozyskania uwagi. Rynek wzrósł na tyle szybko, że nowy model edukacji nie został w pełni przystosowany do zupełnie innych warunków kształcenia. Obecna sytuacja związana z epidemią, nie tylko wzmacnia trend, ale również zmusza wielu nauczycieli przyzwyczajonych do tradycyjnej formy nauczania, aby skonfrontować się z nową rzeczywistością. Poszukując wartościowych informacji o metodyce nauczania zdalnego w łatwo dostępnych źródłach – bardzo trudno było mi znaleźć merytoryczną wiedzę. Ten projekt nie tylko przykuje uwagę osób, które traktują nauczanie zdalne jako formę generowania zarobku w firmie i będą zainteresowani podniesieniem jakości swojej pracy. Jest on potrzebny tym osobom, które wpływają na poziom wykształcenia dojrzewającego społeczeństwa. .

Koszyk
Brak produktów w koszyku!
0