strategia

marketingowa w 7 dni

·         Chcesz zwiększyć efektywność kampanii reklamowych online oraz przyciągnąć zaangażowaną społeczność?

·         Chcesz opanować strategie zmniejszające koszty reklam?

·    Chcesz mieć spisany plan marketingowy dla klienta lub współpracowników w jednym miejscu?

Dlaczego strategia jest ważna? 

Według piramidy Holmesa około 3% odbiorców jest gotowych na zakup przy pierwszym kontakcie z marką. Kiedy stawiasz na budowanie pozycji – rośnie Twoja strefa wpływu. Mierzemy ją rosnącym zasięgiem organicznym, jak i zaufaniem klientów.

Dobrze sprecyzowana oferta w połączeniu z przemyślaną kampanią reklamową, mogą znacząco podnieść sprzedaż. Ten sukces jest definiowany przez poukładaną strategię marketingową.

Odbiorców rozważy zakup

Realizacja celów staje się dużo łatwiejsza, gdy strategia jest jasno zdefiniowana oraz odpowiednio zakomunikowana.

Gdy chaotycznie wyznaczamy elementy składowe strategii, przekazujemy plan marketingowy bez kontekstu. Aby zdiagnozować i naprawić te problemy, należy znaleźć związek między misją, wizerunkiem, celami sprzedażowymi i strategią komunikacji jako całością marketingowego scenariusza.

Złoty Media Plan ebook

Elementy Strategii:

Każdy z nich stanowi osobny rozdział Ebooka „Złoty Media Plan”.

Korzystając ze sprytnych narzędzi, przyjmiesz łatwiejszą do przewidzenia taktykę marketingową.
  • Wiedza
  • Praktyka

Rozumiesz i reagujesz na potrzeby rynku.

Znasz trendy i obierasz strategię rozwoju dopasowaną do pozycji marki.

Masz spisany audyt marketingowy bazujący na: zasobach marki, strategii konkurencji oraz aktualnej sytuacji rynkowej.

Jednym z najczęstszych powodów niskiej skuteczności kampanii jest słabe dopasowanie komunikacji do profilu klienta.
  • Wiedza
  • Praktyka

Rozumiesz potrzeby klienta. Tworzysz wspólną tożsamość marki oraz potencjalnych odbiorców.

Potrafisz targetować reklamy trafiając w potrzeby określonej grupy odbiorców.

Dobra marka to taka, z którą utożsamiają się odbiorcy. Świadomie określisz kierunek.
  • Wiedza
  • Praktyka

Świadomie kreujesz wizerunek marki oraz wiesz jak wzmocnić jej pozycję na rynku.

Zbudujesz DNA marki oraz stworzysz prostego „brand-book’a” ułatwiającego projektowanie spójnych i profesjonalnych grafik.

Stworzysz opisy, które odzwierciedlą wartość i unikatowość Twojej oferty.
  • Wiedza
  • Praktyka

Posługujesz się językiem korzyści i z łatwością opisujesz wyróżniki Twojej marki.

Stworzysz opisy, które odzwierciedlą wartość i unikatowość Twojej oferty. Możesz użyć ich w swojej komunikacji marketingowej lub zamieścić w prezentacji produktów i usług.

Zdanie „nieważne co mówią, ważne aby mówili” zamienisz na „ważne, że mówią co chcemy, aby mówili.”
  • Wiedza
  • Praktyka

Zdanie „nieważne co mówią, ważne aby mówili” zamienisz na „ważne, że mówią co chcemy, aby mówili.

Zaplanujesz strategię komunikacji. Dopasujesz odpowiadające Twoim celom kanały reklamowe. Ułożysz harmonogram działań.

Skorzystasz z kalkulatora konwersji, dzięki któremu porównasz skuteczność poszczególnych kanałów reklamowych.
  • Wiedza
  • Praktyka

Potrafisz określić opłacalność kampanii marketingowej oraz wdrożyć strategię zmniejszającą koszty reklam.

Skorzystasz z kalkulatora konwersji, dzięki któremu porównasz skuteczność reklam w różnych kanałach marketingowych.

Każdy element tej układanki opiera się na poprzednim. Innymi słowy, każda warstwa jest warunkiem wstępnym dla kolejnej warstwy

Pakiety

DLA ZAAWANSOWANYCH
Media Planner Strategia

Kiedy rozumiesz już „dlaczego”, a chcesz to jedynie uporządkować.

⭐ 25 stron na audyt marketingowy „krok po kroku”.

⭐ Automatyczny kalkulator konwersji.

⭐ Łatwa nawigacja i edycja na komputerze.

Media Planner Strategia to miejsce, w którym powstaje Twój osobisty przewodnik do efektywnego marketingu. Począwszy od stworzenia szkieletu marki, skończywszy na planowaniu rocznego budżetu i porównywaniu efektywności reklam w kalkulatorze konwersji.  Wszystko w jednym miejscu!

DLA WNIKLIWYCH
Media Planner + Złoty Media Plan

Wolisz się zainspirować zawartością workbooka zanim przejdziesz do praktyki w Media Plannerze.

⭐ Media Planner Strategia +  Złoty Media Plan

⭐ 92 stron opisujących 6 elementów strategii.

⭐ 34 zadania praktyczne w workbooku.

Ważniejsze od teorii są Twoje przemyślenia, dlatego w każdym rozdziale znajdziesz strony poświęcone praktyce. Rubryki zadań możesz wypełniać na swoim komputerze. Interaktywny plik PDF umożliwia Ci również tworzenie komentarzy i notatek, do których możesz wracać z każdej chwili!

DLA ZAJĘTYCH
Gotowy Audyt z omówieniem!

Czujesz, że potrzebujesz spisać strategię, ale wolisz powierzyć to komuś innemu.

⭐ Uzupełniony Media Planner Strategia

⭐ Workbook: Złoty Media Plan

⭐ Konsultacja z omówieniem strategii

Skupimy się na potrzebach Twojej marki. Omówimy strategię krok po kroku, skupiając się na konkretnych rozwiązaniach.  Uzyskasz też plan realizacji zamieszczony w Media Plannerze.  Jeśli postanowisz oddelegować realizację zamieszczonej strategii, otrzymasz indywidualną wycenę marketingową. 

Bonus!

Masz wpływ na wzrost przychodów!

Jedną ze strategii jest alokacja kampanii reklamowej w różnych kanałach marketingowych. Ta taktyka pojawia się pod takimi nazwami, jak: multichannel, echannel marketing, omnichannel – cel jest jeden: zwiększyć strefę wpływu marki. Alokację można zastosować również na poziomie planowania budżetu. Kiedy warto podnieść inwestycję w marketing? 
Poznaj lepiej technikę sezonowości dzięki darmowemu dodatkowi do zakupu.

Freebie ebook kalendarz marketingowy do pobrania

pobierz fragment

Złotego Media Planu

Mapa marketingowa

Fundament wizerunkowy

Strategia Push

Koszyk
Brak produktów w koszyku!
0