strategia
marketingowa w 7 dni
·
Chcesz zwiększyć efektywność kampanii reklamowych online
oraz przyciągnąć zaangażowaną społeczność?
·
Chcesz opanować strategie zmniejszające
koszty reklam?
· Chcesz mieć spisany plan marketingowy dla klienta lub
współpracowników w jednym miejscu?
Dlaczego strategia jest ważna?
Według piramidy Holmesa około 3% odbiorców jest gotowych na zakup przy pierwszym kontakcie z marką. Kiedy stawiasz na budowanie pozycji – rośnie Twoja strefa wpływu. Mierzemy ją rosnącym zasięgiem organicznym, jak i zaufaniem klientów.
Dobrze sprecyzowana oferta w połączeniu z przemyślaną kampanią reklamową, mogą znacząco podnieść sprzedaż. Ten sukces jest definiowany przez poukładaną strategię marketingową.
Realizacja celów staje się dużo łatwiejsza, gdy strategia jest jasno zdefiniowana oraz odpowiednio zakomunikowana.
Gdy chaotycznie wyznaczamy elementy składowe strategii, przekazujemy plan marketingowy bez kontekstu. Aby zdiagnozować i naprawić te problemy, należy znaleźć związek między misją, wizerunkiem, celami sprzedażowymi i strategią komunikacji jako całością marketingowego scenariusza.
Elementy Strategii:
Każdy z nich stanowi osobny rozdział Ebooka „Złoty Media Plan”.
- Wiedza
- Praktyka
Rozumiesz i reagujesz na potrzeby rynku.
Znasz trendy i obierasz strategię rozwoju dopasowaną do pozycji marki.
Masz spisany audyt marketingowy bazujący na: zasobach marki, strategii konkurencji oraz aktualnej sytuacji rynkowej.
- Wiedza
- Praktyka
Rozumiesz potrzeby klienta. Tworzysz wspólną tożsamość marki oraz potencjalnych odbiorców.
Potrafisz targetować reklamy trafiając w potrzeby określonej grupy odbiorców.
- Wiedza
- Praktyka
Świadomie kreujesz wizerunek marki oraz wiesz jak wzmocnić jej pozycję na rynku.
Zbudujesz DNA marki oraz stworzysz prostego „brand-book’a” ułatwiającego projektowanie spójnych i profesjonalnych grafik.
- Wiedza
- Praktyka
Posługujesz się językiem korzyści i z łatwością opisujesz wyróżniki Twojej marki.
Stworzysz opisy, które odzwierciedlą wartość i unikatowość Twojej oferty. Możesz użyć ich w swojej komunikacji marketingowej lub zamieścić w prezentacji produktów i usług.
- Wiedza
- Praktyka
Zdanie „nieważne co mówią, ważne aby mówili” zamienisz na „ważne, że mówią co chcemy, aby mówili.”
Zaplanujesz strategię komunikacji. Dopasujesz odpowiadające Twoim celom kanały reklamowe. Ułożysz harmonogram działań.
- Wiedza
- Praktyka
Potrafisz określić opłacalność kampanii marketingowej oraz wdrożyć strategię zmniejszającą koszty reklam.
Skorzystasz z kalkulatora konwersji, dzięki któremu porównasz skuteczność reklam w różnych kanałach marketingowych.
Każdy element tej układanki opiera się na poprzednim. Innymi słowy, każda warstwa jest warunkiem wstępnym dla kolejnej warstwy.
Pakiety
DLA ZAAWANSOWANYCH
Media Planner Strategia
Kiedy rozumiesz już „dlaczego”, a chcesz to jedynie uporządkować.
⭐ 25 stron na audyt marketingowy „krok po kroku”.
⭐ Automatyczny kalkulator konwersji.
⭐ Łatwa nawigacja i edycja na komputerze.
Media Planner Strategia to miejsce, w którym powstaje Twój osobisty przewodnik do efektywnego marketingu. Począwszy od stworzenia szkieletu marki, skończywszy na planowaniu rocznego budżetu i porównywaniu efektywności reklam w kalkulatorze konwersji. Wszystko w jednym miejscu!
DLA WNIKLIWYCH
Media Planner + Złoty Media Plan
Wolisz się zainspirować zawartością workbooka zanim przejdziesz do praktyki w Media Plannerze.
⭐ Media Planner Strategia + Złoty Media Plan
⭐ 92 stron opisujących 6 elementów strategii.
⭐ 34 zadania praktyczne w workbooku.
Ważniejsze od teorii są Twoje przemyślenia, dlatego w każdym rozdziale znajdziesz strony poświęcone praktyce. Rubryki zadań możesz wypełniać na swoim komputerze. Interaktywny plik PDF umożliwia Ci również tworzenie komentarzy i notatek, do których możesz wracać z każdej chwili!
DLA ZAJĘTYCH
Gotowy Audyt z omówieniem!
Czujesz, że potrzebujesz spisać strategię, ale wolisz powierzyć to komuś innemu.
⭐ Uzupełniony Media Planner Strategia
⭐ Workbook: Złoty Media Plan
⭐ Konsultacja z omówieniem strategii
Skupimy się na potrzebach Twojej marki. Omówimy strategię krok po kroku, skupiając się na konkretnych rozwiązaniach. Uzyskasz też plan realizacji zamieszczony w Media Plannerze. Jeśli postanowisz oddelegować realizację zamieszczonej strategii, otrzymasz indywidualną wycenę marketingową.
Bonus!
Masz wpływ na wzrost przychodów!
Jedną ze strategii jest alokacja kampanii reklamowej w różnych kanałach marketingowych. Ta taktyka pojawia się pod takimi nazwami, jak: multichannel, echannel marketing, omnichannel – cel jest jeden: zwiększyć strefę wpływu marki. Alokację można zastosować również na poziomie planowania budżetu. Kiedy warto podnieść inwestycję w marketing?
Poznaj lepiej technikę sezonowości dzięki darmowemu dodatkowi do zakupu.